Dragi studenți,

 

Ne dorim să comunicăm cât mai bine cu voi, motiv pentru care vă oferim răspunsuri la câteva dintre cele mai frecvente întrebări transmise în ultima perioadă.

 

 

  1. 1.Cum comunic cu secretariatul FIIR ?

-       Prin e-mail, transmis direct pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;

-       Prin e-mail, transmis prin platforma studenti.pub.ro.

Vă rugăm să verificați că în platformă aveți numărul de telefon si adresa de e-mail corecte;

 

Studenții pot transmite e-mail-uri secretarelor astfel:

Conducere secretariat: Elena CĂLIN, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;

• Secretariat anul I Licență și programe Masterat din cadrul Departamentului de Tehnologia Construcțiilor de Mașini

Georgeta STOIAN, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;

 

• Secretariat anul II Licență și programe Masterat din cadrul Departamentelor de Teoria Mecanismelor şi Roboților,Irina RADU
e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;

 

• Secretariat anul III Licență, programe de Masterat din cadrul Departamentelor de Tehnologia Materialelor şi Ingineria Calității și Tehnologii Industriale, Aurelia GHIODA, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;

 

• Secretariat anul IV Licență și programe Masterat din cadrul Departamentelor de Rezistența Materialelor și Roboți și Sisteme de Producție, Ileana NEACȘU, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

 

  1. 2.Cum obțin o adeverință de student ?

 

Adeverințele de student se solicită prin contul personal din platforma studenti.pub.ro, accesând butonul Adeverințe. Trebuie să menționați la ce vă este necesară adeverința și să specificați dacă o veți ridica personal sau doriți sa o primiți pe e-mail.

 

3. Cum vizez/obțin carnetul de student și legitimația de reducere transport ?

 

Pentru vizarea/obținerea carnetelor de student şi a legitimațiilor de reducere transport se va face o programare pe grupe!
*VEZI PROGRAMAREA LICENTA ANUL I* - 10.10.2020 (SAMBATA)
*VEZI PROGRAMAREA MASTERAT Anul I si Anul II* - 11.10.2020 (DUMINICA)

*Vezi PROGRAMAREA LICENTA ANUL II* - 12.10.2020 (LUNI)

*Vezi PROGRAMAREA LICENTA ANUL III* - 13.10.2020 (MARTI)
*Vezi PROGRAMAREA LICENTA ANUL IV* - 14.10.2020 (MIERCURI)

Vă rugăm să respectați aceasta programare, în vederea asigurării normelor sanitare în vigoare.

 

4. Cum obțin contractul de studii?

 

Contractele au fost generate la secretariat şi vor fi transmise către studenți prin e-mail, pe adresa încărcată pe platforma studenti.pub.ro.

Tot ceea ce aveți de făcut este să:

-       Descărcaţi contractul de studii primit prin e-mail;

-       Printaţi contractul de studii;

-       Semnaţi contractul de studii;

-       Încărcați contractul de studii scanat în platforma studenti.pub.ro sau îl aduceți fizic când sunteți programat pentru vizarea/eliberarea carnetului de student si a legitimației de reducere transport.

*VEZI PROGRAMAREA LICENTA ANUL I* - 10.10.2020 (SAMBATA)
*VEZI PROGRAMAREA MASTERAT Anul I si Anul II* - 11.10.2020 (DUMINICA)

*Vezi PROGRAMAREA LICENTA ANUL II* - 12.10.2020 (LUNI)

*Vezi PROGRAMAREA LICENTA ANUL III* - 13.10.2020 (MARTI)
*Vezi PROGRAMAREA LICENTA ANUL IV* - 14.10.2020 (MIERCURI)

 

5. Cum se desfășoară activitatea didactică ?

 

Activitatea didactică se va desfăşura on-line, prin platformele curs.upb.ro şi Microsoft Teams. În primele 4 săptămâni ale semestrului I, activitățile didactice se vor desfășura exclusiv online. Pentru mai multe informații accesați: https://my.upb.ro/ghid-studenti.

Dacă aveți probleme la conectare vă rugăm să deschideţi un tichet în platforma support.upb.ro, explicând care este problema.

Cererea pentru refacerea, în anul universitar 2020/2021, a disciplinelor restante, se completează, se semnează olograf, se scanează si se transmite secretarei de an până cel târziu vineri, 30.10.2020. Cererea trebuie sa conţină atât disciplinele din semestrul I, cât şi cele din semestrul al II-lea. Netransmiterea acestei cereri pana la data specificată va duce la imposibilitatea refacerii disciplinelor în acest an universitar.

 

6. Cum comunic cu tutorii ?

 

Fiecare grupă are un tutore de grupă, fiind alocat și un tutore de serie (http://www.fiir.pub.ro/Upload/2020/Tutori_Master_2020/Tutori_Licenta_2020_2021_FINAL.pdf). Puteți discuta cu tutorii pe platforma Microsoft Teams. Studenții de anul I sunt rugaţi să ia legătura cu tutorii, prin intermediul şefului de grupă, în vederea exprimării opţiunilor pentru disciplinele facultative.

 

 

7. Cum pot afla dacă primesc bursă ?

 

Informații despre depunerea dosarelor pentru bursă de performanță și bursă socială vor fi comunicate în zilele următoare.

 

Vă dorim mult succes în noul an universitar!

 

Decanat FIIR