In cadrul proiectului POSDRU 156/1.2/G/14219 se organizeaza un curs pentru formarea cadrelor didactice în dezvoltarea curriculară.
Numele activității
„Participarea a 25 de cadre didactice (personal implicat în dezvoltarea programelor de studii universitare) la un program de formare specific dezvoltării curriculare/adaptării/
Subactivități
SA6.3 Desfășurarea efectivă a cursului de formare pentru cele 25 cadre didactice universitare și finalizarea acestuia prin desfășurarea unui modul de instruire privind egalitatea de gen, de șanse și nediscriminare;
SA6.4. Elaborarea de către grupul țintă a unor propuneri de dezvoltare curriculară/adaptare/
SA 6.5.Evaluarea programului de formare.
Prin participarea la această activitate a 25 de persoane, care vor fi implicate în subactivitățile SA6.3 și SA6.4.
Din partea Universității POLITEHNICA din București vor participa 15 persoane. Se vor forma grupe de câte 5 cursanți, astfel încât, în partea finală a modulului să se poata elabora într-un mod cât mai coerent si eficace o propunere de dezvoltare curriculară de către fiecare echipă în parte.
Lecțiile se vor desfășura la sediul proiectului, Splaiul Independenței nr. 313, sector 6, clădirea Bibliotecii Centrale a UPB, etaj 3, sala E.3.29. Programul va fi stabilit în funcție de disponibilitatea cadrelor didactice participante și a formatorului și se va comunica în timp util.
Vor fi 2 întâlniri pe lună, a câte 4 ore fiecare pentru o perioadă de 2 luni. Cadrul didactic care va susține cursul are competențe în domeniul dezvoltării/adaptării/
La sfârșitul cursului, va fi organizat un modul de instruire “Promovarea principiului egalității de gen, șanse și nediscriminare” susținut de către un formator specializat în domeniu.
Fiecare cursant va obține o Diplomă de participare pentru programul de formare specific dezvoltării curriculare și oDiploma de participare pentru modulul de instruire - Egalitate de șanse.
Persoana de contact:
Cristina Albu
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.